Mystery visits voor verbetering van dienstkwaliteit en gastentevredenheid.

Wij bezoeken je restaurant of hotel op een onverwacht en onaangekondigd moment. Door hun jarenlange ervaring zullen onze mystery shoppers geen enkel detail over het hoofd zien. Op basis van hun bevindingen kan je vervolgens samen met ons werken aan verbetering van dienstkwaliteit en gastentevredenheid.

RESTAURANT EN HOTEL

 

De mystery visit aan je restaurant of hotel start al bij de reservatie: telefonisch, per mail of via andere bestaande kanalen als Facebook. Tijdens het bezoek zelf stellen onze inspecteurs, zoals elke kritische gast, een aantal vragen aan je medewerkers, terwijl ze de gang van zaken scherp in het oog houden. Nadien krijg je een totaalverslag van het bezoek (van boeking tot afscheid), met eventuele verbeterpunten. Onze mystery visits kunnen op vraag van de klant tailormade worden uitgevoerd. Doel van dit departement is een evaluatie en quick scan te maken die opportuniteiten, sterktes, zwaktes en bedreigingen aan de oppervlakte kan brengen.

CONTACTEER ONS.

Neem vrijblijvend contact met ons op.

VNV HORECA MANAGEMENT & CONSULTING

 

Airport Plaza - MC-Square

Stockholm building

Da Vincilaan 19 - 1831 Diegem (Brussel)

 

T +32 2 788 25 80

Mystery Visits

Contact

Submitting Form...

The server encountered an error.

We hebben uw bericht goed ontvangen!.

 

 

  • ‚Äč